Nasz szpital wspiera Kampanię społeczną “Stawka to Życie. Zastawka to Życie”
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
Nasz szpital wspiera Kampanię organizowaną przez Polskie Towarzystwo Kardiologiczne “Stawka to Życie. Zastawka to Życie”
Kampania ma na celu promocję wśród Polaków innowacyjnego rozwiązania w medycynie, jakim jest implantacja zastawki aortalnej za pomocą cewnika. W ramach akcji aktorka Emilia Krakowska wraz z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym edukuje polskich pacjentów na temat profilaktyki chorób układu krążenia oraz możliwości jakie niesie za sobą nowoczesna metoda przezcewnikowej implantacji zastawki aortalnej.
Podczas ostatniego spotkania edukacyjnego, prelekcję promującą wiedze na temat TAVI wygłosił Pan Prof. dr hab. n. med. Wojciech Wojakowski Lekarz Kierujący III Oddziałem Kardiologii naszego szpitala
Kampania “Stawka to Życie. Zastawka to Życie”
Kampania “Stawka to Życie. Zastawka to Życie” ma na celu promocję wśród Polaków innowacyjnego rozwiązania w medycynie, jakim jest implantacja zastawki aortalnej za pomocą cewnika. Służy przybliżeniu możliwości, jakie daje ten zabieg wśród osób, które nie kwalifikują się do chirurgicznego zabiegu.
Realizowana przez European Association of Percutaneous Cardiovascular Interventions - oficjalną sekcję Europejskiego Towarzystwa Kardiologicznego, Polskie Towarzystwo Kardiologiczne oraz Asocjację Interwencji Sercowo-Naczyniowych PTK. Koordynatorami kampanii są Prof. Adam Witkowski (Warszawa) oraz Prof. Dariusz Dudek (Kraków). Kampania otrzymała honorowy patronat Ministerstwa Zdrowia a także patronaty honorowe: Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Miasta Warszawy, Miasta Bytomia, Miasta Gdańska, Miasta Bydgoszczy. Partnerem kampanii jest Fundacja Ogólnopolskie Porozumienie Uniwersytetów Trzeciego Wieku.
Zaproponowane hasło i tytułu kampanii „Stawka to Życie. Zastawka to Życie” podkreślają wartość zdrowia i jego istotę w zdrowym codziennym funkcjonowaniu. Wyraźnie też akcentuje rolę zastawki w ratowaniu życia osób o zbyt dużym ryzyku operacyjnym.
Za sprawą kampanii pragniemy dotrzeć do jak największej liczby osób tak, by przyczynić się do rozpowszechniania omawianej metody leczenia, zmiany stylu życia Polaków oraz poszerzenia świadomości społecznej na temat zdrowia. Co warte podkreślenia, od początku działalności kampanii dotarliśmy z przekazem do ponad 11 mln osób, a liczba zabiegów TAVI z 453 w 2015 ma szansę w 2017 roku przekroczyć 1000, co oznacza, że te nowoczesne zabiegi stają się coraz bardziej dostępne dla pacjentów wysokiego i średniego ryzyka, dla których nie ma alternatywy.
W ramach kampanii nakręcono filmy edukacyjne dla pacjentów i lekarzy o metodzie TAVI, prowadzone są spotkania edukacyjne na Uniwersytetach Trzeciego wieku połączone z bezpłatnymi badaniami dla seniorów oraz działania medialne. Kampania jest również partnerem licznych debat i paneli dyskusyjnych związanych z innowacyjnymi metodami leczenia kardiologicznego.
Zapraszamy na stronę kampanii
Na profil, gdzie dostępne są wszystkie filmy nakręcone w ramach kampanii:
https://www.youtube.com/channel/UCsUYX2WHyVF4JOI79e5xrRw/videos
Polecamy filmy w wersji polskiej i angielskiej:
dla pacjentów:
https://www.youtube.com/watch?v=XlgTBp5Mgjw&t=114s
https://www.youtube.com/watch?v=yOgQ9vRppDg&t=10s
dla lekarzy:
https://www.youtube.com/watch?v=K9KCe765TAg&t=38s
https://www.youtube.com/watch?v=keJoMOX8oak&t=11s
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót