Górnośląskie Centrum Medyczne - Szpital w Ochojcu - www.gcm.pl

28 lutego 2017 r. - Zakończenie kampanii edukacyjnej dot. udaru mózgu i wykonania zdjęcia z napisem #UdarLiczySięCzas
28.11.2016 / Anna Jarząb
Pdf
Drukuj
Powrót

28 lutego zakończyliśmy kampanię #UdarLiczysięCzas. Wszystkim tym, którzy włączyli się w akcję i nadesłali swoje zdjęcia, komentowali wpisy, udostępniali nasze posty na swoich profilach serdecznie dziękujemy.

Łącznie podczas całej kampanii odnotowaliśmy 802 025 wyświetleń, nadesłano 191 zdjęć . Co ciekawe według raportu medialnego 75% wpisów dokonywały kobiety :-)

Najważniejsze jest to, aby zapamiętać !!!

po pierwsze: udar mózgu jest w tej grupie chorób, której można skutecznie zapobiegać,

po drugie: jeśli rozpoznasz objawy udaru mózgu szybko reaguj bo #UdarLiczysięCzas


Szanowni Państwo,

W Polsce średnio co osiem minut ktoś doznaje udaru mózgu. W Europie udar jest drugą najczęstszą przyczyną śmierci u osób powyżej 60 roku życia. Tymczasem udar mózgu jest w tej grupie chorób, którym można skutecznie zapobiegać, a jego wczesne rozpoznanie i leczenie z wykorzystaniem nowoczesnych metod terapeutycznych, daje dużą szansę na powrót do pełnej sprawności.

Nasz szpital od wielu lat organizuje akcje mające na celu propagowanie zdrowego stylu życia. Spotkania te połączone są z badaniami profilaktycznymi, konsultacjami lekarskimi i poradami pielęgniarsko – rehabilitacyjnymi. W tym roku szpital postanowił zmienić konwencję i zorganizować kampanię edukacyjną za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook. W tym przypadku zamierzamy dotrzeć do jak największej liczby ludzi z pakietem edukacyjnym i co najważniejsze z istotnym przesłaniem, że w udarze mózgu bardzo ważny jest upływ czasu.

Podczas trwania kampanii szpital będzie umieszczał na swoim profilu informacje dotyczące profilaktyki, umiejętności rozpoznawania udaru mózgu, nowoczesnych form leczenia, rehabilitacji, a także poradniki dla rodzin osób po udarze. W trakcie akcji będziemy również edukować dzieci i młodzież szkolną. Aby dotrzeć do jak największej liczby osób chcemy wszystkich zachęcić do czynnego udziału w kampanii, dlatego przez dwa miesiące będziemy zapraszać do wykonania zdjęcia z napisem #UdarLiczySięCzas z prośbą o przesłanie go wykorzystując poniższy formularz

oraz przekazanie informacji o akcji swoim bliskim, a także umieszczenie zdjęcia na swoim profilu Facebook. Zdjęcie będzie mógł wysłać każdy zainteresowany udziałem w akcji. Fotografie wszystkich tych, którzy wykonają je zgodnie z zasadami kampanii, zostaną opublikowane na profilu szpitala (Facebook).

Aby podkreślić istotę kampanii, szpital zaprasza do akcji znane osobowości ze świata nauki, kultury, sportu i mediów, które poprzez swój udział staną się ambasadorami wczesnego rozpoznawania udaru mózgu.

W związku z powyższym serdecznie proszę o wykonanie zdjęcia
z hasłem
#UdarLiczysięCzas


Kampania rozpoczęła się 28 listopada br. i będzie trwać do końca stycznia 2017 r., a jej finał zwieńczy wykonanie fototapety z wszystkich nadesłanych zdjęć i umieszczenie jej w szpitalu.


Serdecznie zapraszam do udziału.

Regulamin

 Napis : #UdarLiczySięCzas

W przypadku jakichkolwiek pytań uprzejmie prosimy o kontakt z Działem Promocji tel. 32 359 83 11, 32 359 81 49

Wyślij na Facebooka
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
<